Finansforbundet

Kort om os
I Finansforbundet tror vi på fællesskabet. Vi sætter medlemmerne i centrum og varetager deres interesser ved at samarbejde med andre. Vores formål er at udvikle det finansielle område, så det tjener mennesket – ikke omvendt.

Vi er omkring 140 medarbejdere i forbundets sekretariat, der alle har fokus på at give vores mere end 55.000 medlemmer professionel sparring, rådgivning og uddannelse, så de selv kan skabe et godt og udviklende arbejdsliv.

Dataanalytiker til Finansforbundet

Dataanalytiker med flair for projektledelse

Om Jobbet

Vil du med din stærke analytiske værktøjskasse være med til at forme Finansforbundets strategi, beslutninger og produkter gennem indsigt? Har du flair for projektledelse, en sund utålmodighed, og er du den der får tingene til at ske, så er dette måske dit nye job?

Du bliver ansat som en blandt syv kollegaer i Forretningsudviklingsteamet, der driver Finansforbundets digitalisering. Vi har et konstant fokus på at forbedre medlemsoplevelsen, arbejde smartere, og vi ved, at data er det brændstof, der skal drive motoren.

Din primære rolle bliver at forstå og udfordre forretningens behov og tilvejebringe analyser, BI-løsninger og algoritmer, der skærper vores beslutninger og integreres i vores produkter. Du vil samtidig få ansvar for at drive prioritering og eksekveringen af vores BI-backlog i samarbejde med forretning, it og leverandør.

Dine daglige opgaver bliver:

• Design og udarbejdelse af analyser, herunder statistisk bearbejdelse af data samt udstilling og perspektivering af resultater med brug af Survey Xact, SQL, Python, og PowerBI
  • At sikre fremdrift og rapporterer på den samlede backlog for Finansforbundets DataWarehus og CRM-løsning
  • Rådgivning og sparring til forretningen omkring muligheder og anvendelse af data, BI og surveyløsninger
  • Udvikling og videreudvikling af algoritmer i vores eksisterende ML-setup (Azure Machine Learning)

Din profil

Du brænder for arbejdet med data, og har evnen til at bringe vores data i spil både internt i organisationen og til gavn for vores medlemmer.

Drømmescenariet er, at du har arbejdet som analytiker, har din værktøjskasse i orden, og erfaret at du ofte ender med og trives i projektlederrollen.

Primært er dog, at du forstår, hvad man kan med data, og har lyst til projektledelse.

I Finansforbundet tror vi på livslang læring - er der brug for videreuddannelse i forbindelse med jobbet, vil dine muligheder for dette være ’second to none’.

Derudover ser vi gerne, at du:

• Er handlekraftig og kan drive prioritering og eksekvering af udviklingsarbejde
  • Er nysgerrig, og kan udfordre os i forhold til vores ønsker og mulige løsninger
  • Arbejder struktureret, kan kortlægge processer og identificere optimeringstiltag
  • Gennem klar kommunikation kan bygge bro mellem stakeholdere og samarbejdspartnere
  • En spændende og udviklende stilling med stort ansvar i et stærkt fagligt miljø, hvor du vil få indflydelse på din dagligdag og din faglige udvikling i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling
  • Gode muligheder for videreuddannelse og kompetenceudvikling
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår efter gældende overenskomst

Vi tilbyder

Vi holder til i lyse, åbne kontorer med udsigt til Christianshavns Kanal, har fantastisk forplejning og mange sociale tilbud fra yoga, kajakker til en fyraftenstur og kunstforening.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Dataarkitekt Ole Langer-Wordolff på 50 85 23 65 eller områdechef Jens Jakob Legarth på 24 79 40 14. Der holdes indledende og uddybende samtaler i henholdsvis uge 23 og 24.

Du ansøger senest 27.05.2022 her.

Send ansøgning ]   [ Printvenlig version ]   [ Tip en ven ]
Region:
Region Hovedstaden

Jobtype:
Fast

Arbejdstid:
Fuldtid

Arbejdsdage:
Dag

Ansøgningsfrist:
27-05-2022

Tiltrædelse: